Świat tajemniczych wojowników!
Przybysz
Statystyki:
Siła - Cios, który zadajemy ciałem(Noga, Pięść, etc.)
Szybkość - Pozwala na ucieczkę przed ciosem przeciwnika oraz możliwość szybszego ataku
Wytrzymałość - Odporność gracza na ataki
Inteligencja - Daje nam większą szansę na ucieczkę
Zwinność - Potrafimy sprawnie uciec jak i sprawnie zaatakować.
Statystyki profesji(Dostępne kiedy ją otrzymamy):
Broń/Energia - Atak bronią/Energią
Celność - Określa szanse gracza na trafienie
A wiec wiemy już do czego służą poszczególne Statystyki.
A teraz przejdźmy do funkcjonowania systemu:
Punkty szybkości, wytrzymałości, inteligencji i Zwinności są sumowane następnie mnożone przez 5.
Przykład:
10(W)+10(SZ)+10(I)+10(Z)= 40 x 5 = 200 a więc mamy dwieście pkt. obrony na całą walkę.
Punkty siły/broni/magi są sumowane z punktami Celności, szybkości oraz zwinności, następnie mnożone przez 3.
Przykład:
10(B)+10(C)+10(SZ)+10(Z)= 40 x 3 = 120 a wiec zadajemy sto-dwadzieścia pkt. obrażeń przez walkę.
Atakowany gracz:
200 Punktów -(Stracił) 120 Punktów = 80 punktów(Zostało)
I tak toczy się walka, do póki jeden z graczy nie uzyska 0 punktów obrony. Wynik podlicza atakujący, kiedy dochodzi do zmiany atakującego dochodzi też do zmiany podliczającego. Na końcu GM sprawdza wszystko dokładnie.
Punkty można odnawiać za pomocą ŁB:
2 ŁB = 1 Punkt obrony, jednak nie można zwiększać pkt. ataku.
Za walkę można otrzymać ŁB:
Wygrany-3 ŁB
Przegrany-1 ŁB
Można stoczyć jedną walkę dziennie, gracz ma możliwość walki na Arenie, Polanach, etc.
Walka powinna też mieć opis. Zaprezentuje wam jak powinien wyglądać:
"Sareshima wspinał się zwinnie na drzewo. Skąd Łukiem(Broń) zaatakował przeciwnika, trafiając mu w plecy. Ze skoczył z drzewa i podbiegł do przeciwnika, który pomimo strzały obrócił się i uderzył go w twarz(Tutaj nie liczy się to do odbierania punktów tego który opisuje ruch). Sareshima jednak szybko się pozbierał i nożem myśliwskim(Broń) zadał cios przeciwnikowi"
To mniej więcej tak ma wyglądać ale nie możecie pisać, krótko. Ma to być długi tekst, mądrze napisany i przemyślany. Na końcu podliczacie ile mogliście zadać obrażeń, ile przeciwnik miał Obrony, i ile mu zostało.
Offline