Golden Warrior's

Świat tajemniczych wojowników!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

To jest Gra w świecie Fantasy(Świata Golden Warrior's)


W razie problemów, z rejestracją, czy poprawnym działaniem, serwisu proszę się kierować na Gadu-Gadu administratora: 4486785
Użytkownik, który się rejestruje powinien przejrzeć zasady forum, by po rejestracji mniej więcej wiedzieć co i jak jest na forum.

Forum w Budowie!

#1 2008-08-29 21:39:48

Aershis Akare

Przybysz

Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 19
Punktów :   

Statystyki

W grze obowiązuje pięć podstawowych statystyk, mianowicie są to: Siła(S), Szybkość(SZ), Wytrzymałość(W), Inteligencja(I) oraz Zwinność(Z). Gracz rozpoczynający zabawę ma po 5 punktów na każdej statystyce + 10 punktów do rozdania na wybrane statystyki. Statystyki są podstawowym Elementem gry w Systemie Walki są opisane do czego służą podczas pojedynku. Natomiast tu zostaną one przedstawione ogólnie i szczegółowo.


Siła(S) - Statystyka potrzebna do podnoszenia różnych rzeczy, np. Skała ma ogólną ciężkość 6 to gracz, który ma mniej niż 6 pkt. statystyki siły nie będzie w stanie jej podnieść. Bronie też mają swoją ciężkość,np. jakaś tam broń waży 50 o.z a my mamy 6 pkt. statystyki siły więc mnożymy te 6 pkt. co daje nam sześćdziesiąt. Wiec będziemy wstanie podnieść tę broń/przedmiot. Siła służy też w walce, ale o tym możecie poczytać gdzie indziej.

Szybkość(SZ) - Dzięki szybkości będziemy wstanie uciekać przed niebezpieczeństwami, np. z góry(np. po górze) lecą skały, z prędkością 80, gracz ma 6 pkt. statystyki szybkości, mnożąc przez 10 dostajemy 60 pkt. więc nie będziemy w stanie uciec. Przedmioty mają określoną szybkość ataku, jeżeli dany przedmiot ma 3 pkt. szybkości a my 6 pkt. to mnożąc 6 przez 3 dostajemy 18 pkt. szybkości ataku daną bronią.

Wytrzymałość(W) - Pozwala nam przetrwać ból zadawany przez jakąś osobę/rzecz. Przykładowo, jeżeli jakiś przedmiot ma 6pkt. bólu a my 6 wytrzymałości, jesteśmy w stanie przeżyć ten ból. Oprócz tego wytrzymałość daje możliwość odporności psychicznej. Przykład jakaś osoba torturuje nas psychicznie z 7 pkt. Inteligencji. My mamy 6 pkt. wytrzymałości co oznacza, że nie jesteśmy w stanie wytrzymać tej tortury.

Inteligencja(I) - W grze służy do ataków psychicznych, określa czy jesteśmy w stanie pojąć jakąś rzecz czy nie. Powiedzmy, że aby zdobyć plan przeciwnika, który jest niezwykle skomplikowany(w rzeczywistości prosty) potrzebujemy np. 5 pkt. inteligencji, zaś mamy 6, wiec potrafimy rozpracować plan, jeżeli już go mamy. Co do ataków psychicznych, to wyjaśnione zostało to w Wytrzymałości.

Zwinność(Z) - Daje możliwość szybkiego uniku, jest tak jakby ratunkiem na wypadek braku szybkości. Zastosuje przykład podobny jak przy szybkości. Z po górze spadają skały, lecą na nas, z prędkością 100, gracz ma 8 pkt. szybkości więc mnożąc przez 10, nie daje rady uciec. Ale ma 12 pkt. zwinności, a jeżeli pomnożymy to przez 10, będziemy mieć 120 pkt. co pozwoli nam uciec. Zwinność służy też w zakradaniu sie, pozwala nam cicho podejść do przeciwnika, a im więcej pkt. tym większa szansa na to, że nikt nas nie przyłapie. Zwinność służy także, do wdrapywania się na drzewa, etc. Dajmy na to, że by wdrapać się na drzewo potrzeba nam 8 pkt. zwinności, my mamy 6 więc nie jesteśmy w stanie.


To jest opis używanych przez nas statystyk, które są nie od zwłocznym elementem rozwoju postaci, myślę że wyraziłem się jasno jak i treściwie

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi